สายการบิน Thai Vietjet Air เปิดรับสมัครพนักงานตำแหน่ง CUSTOMER SERVICE OFFICER - POLICY STANDARD & SERVICE EVALUATION (last submit date - 19 Oct 2019)

คำถาม คำตอบ ข้อแนะนำเกี่ยวกับงาน ground งานการท่าฯ, BFS, Freight Forwarders (DHL, UPS etc.)Customer Service, Cargo Handling, Catering นักศึกษาฝึกงานสายการบิน และงานสายการบินอื่นๆ

ภารโรง: myoldeditor

สายการบิน Thai Vietjet Air เปิดรับสมัครพนักงานตำแหน่ง CUSTOMER SERVICE OFFICER - POLICY STANDARD & SERVICE EVALUATION (last submit date - 19 Oct 2019)

โพสต์โดย vzcareer » วันศุกร์ ก.ย. 20, 2019 9:08 am

Customer Service Officer – Policy Standard & Service Evaluation

Role and Responsibilities:
· Conducts Service Survey Evaluation by engaging as a customer to go through customer’s journey to actually experience what customers experience in all service aspects and submit surveyor report.
· Maintains and continually improves customer service quality in all aspects by analyzing and evaluating from each survey.
· Issues Service Evaluation report if the misconduct or mishandling has been found for corrective action. Also follow up each case to ensure that appropriate actions are taken.
· Regularly monitors interactions of customer service staffs with customers to ensure service quality
. Able to make recommendations through direct supervisor.
· Regularly monitors customer satisfactions.
· Determines customer service requirements by maintaining contact with customers; visiting operational environments; conducting surveys; benchmarking best practices; analyzing information and applications.
· Communicates with other departments to raise awareness of their individual roles in delivering satisfaction.
· Work with direct supervisor closely to develop customer service quality by implementing or supporting quarterly project.

Qualifications:
· Excellent communicators in written and oral (English and Thai)
· TOEIC score 600 and above or equivalent
· Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of people
· Proficiency email correspondence both English and Thai
· Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
· Ability to travel to Out-Station regularly
· Ability to define flaws and not afraid to point them out

E MAIL : [email protected]
TEL : 02 111 5999 # 2105
LAST SUBMIT DATE : 19 Oct 2019
ภาพประจำตัวสมาชิก
vzcareer
เตาะแตะๆๆๆ เอ้าพยายามเข้าๆๆ
 
จำนวนการตอบ: 33
เป็นสมาชิกเมื่อ: วันศุกร์ มี.ค. 29, 2019 2:25 pm
Reputation point: 0
vzcareer โถ คุณยังไม่มีใครโหวตให้เลย

ย้อนกลับไปยัง รวมทุกเรื่องเกี่ยวกับงานกราวนด์ ตำแหน่งงานว่างและงานสังกัดสายการบินทุกชนิด (ยกเว้นตำแหน่งแอร์สจ๊วต)

ผู้ใช้งานขณะนี้

กำลังดูบอร์ดนี้: ไม่มีสมาชิกใหม่ และขาจร 8 คน