สายการบิน Thai VietJet Air เปิดรับสมัครงานในตำแหน่ง Helpdesk/Reservation Officer

คำถาม คำตอบ ข้อแนะนำเกี่ยวกับงาน ground งานการท่าฯ, BFS, Freight Forwarders (DHL, UPS etc.)Customer Service, Cargo Handling, Catering นักศึกษาฝึกงานสายการบิน และงานสายการบินอื่นๆ

ภารโรง: myoldeditor

สายการบิน Thai VietJet Air เปิดรับสมัครงานในตำแหน่ง Helpdesk/Reservation Officer

โพสต์โดย PD vietjet » วันศุกร์ พ.ย. 02, 2018 3:09 pm

Helpdesk/Reservation Officer

Accountabilities / Responsibilities:
• Resolve all customer enquirers and complaints in a timely and effective manner whilst upholding the company's image using the existing social media systems.
• Keep complete record on every conversation.
• Escalate complaints to the relevant departments to improve business processes.
• Follow through on every call with confirmation, letters and brochures request.
• Able to handle other channels of complaints like consumer organizations, ministries and social media.
• Service recovery - satisfying guest with professional and empathetic service in accordance to Company policies.
• Continuously strive to develop and maintain guest rapport and satisfaction by being courteous, friendly and helpful.
• Manage individual performance and able to generate own performance report.
• Always keep abreast on company's operational issues and the airline industry trends.
• Ensure reports to the manger are prepared in a timely manner.
• All reports need to be verified and error free prior to release.
• KPI performance must be at its optimum

Qualifications:
• Male / Female, Age 22 -35 years old
• Bachelor degree in Marketing, Business or related discipline
• At least 3 years’ of relevant working experience in Help Desk / Reservation Ticketing
• Commercially aware, high sensitivity to the socio economic & political environment.
• Good written and verbal communication skills coupled with tact, diplomacy and the ability to resolve general issues on human resource management in general &
training needs.
• Ability to work independently with high comfort level working in a diverse environment
• Able to travel as when it is required
• Proficient in oral and written English and Thai
• Excellent organizational skills

Applicants who are interested in this position please submit your resume indicating qualifications and experience, expected salary and recent photo to [email protected] within 30/Nov/2018


For more information please contact 02-134-3540 (Human Resource Department)
PD vietjet
Premium Economy Class
Premium Economy Class
 
จำนวนการตอบ: 136
เป็นสมาชิกเมื่อ: วันอังคาร ก.ค. 18, 2017 11:30 am
Reputation point: 0
PD vietjet โถ คุณยังไม่มีใครโหวตให้เลย

ย้อนกลับไปยัง รวมทุกเรื่องเกี่ยวกับงานกราวนด์ ตำแหน่งงานว่างและงานสังกัดสายการบินทุกชนิด (ยกเว้นตำแหน่งแอร์สจ๊วต)

ผู้ใช้งานขณะนี้

กำลังดูบอร์ดนี้: ไม่มีสมาชิกใหม่ และขาจร 32 คน