สายการบิน Thai Vietjet Air เปิดรับสมัครงานตำแหน่ง In Flight Officer ประจำสถานีกรุงเทพ

คำถาม คำตอบ ข้อแนะนำเกี่ยวกับงาน ground งานการท่าฯ, BFS, Freight Forwarders (DHL, UPS etc.)Customer Service, Cargo Handling, Catering นักศึกษาฝึกงานสายการบิน และงานสายการบินอื่นๆ

ภารโรง: myoldeditor

สายการบิน Thai Vietjet Air เปิดรับสมัครงานตำแหน่ง In Flight Officer ประจำสถานีกรุงเทพ

โพสต์โดย PD vietjet » วันพุธ ก.ค. 18, 2018 3:01 pm

สายการบิน Thai Vietjet Air เปิดรับสมัครงานตำแหน่ง In Flight Officer ประจำสถานีกรุงเทพ

Role and Responsibilities:
• Coordination and documentation of all in-flight services as outlined by the company’s operational standards and procedures
• All sourcing and purchases related to In Flight Service retail operations (food, beverage and merchandise) including liaising and communicating with Catering
Supplier for all of In-Flight Service F&B and amenities supplies
• Management of all in-flight services inventory with Catering Supplier.
• Monthly reconciliation of Catering invoices with Catering Supplier and Finance.
• Supervise all in-flight services operation areas, including Airside ramp movement and procedures, aircraft galley areas
and in-flight services office
• Directs, controls, co-ordinates and participates in all in-flight services activities at airport and warehouse facility
• Monitoring the transportation of food, beverage and merchandise carts, F&B and amenity supplies including loading and unloading between Caterer warehouse and
• Ensures that in-flight services procedures comply with company and operational standards and requirements and makes recommendations for SOP updates and/or
additions
• Safeguard all In Flight Services property, assets, resources and reputation at all times.
• Confirms product par level consistency with all cart settings from Catering warehouse
• Ensures company hygiene, sanitation, uniform and grooming standards are adhered
• Controls and ensures correct product handling
• Conducts daily checks on airside operations to ensure SOP adherence and takes correct action where necessary
• Assists Commercial and Financial departments with all flight crew communications relating to in flight sales and problem resolution

Qualifications:
• Possess a recognized Bachelor’s Degree/ Post Graduate Diploma or equivalent.
• At least 3 years working experience in the aviation/ customer service/ travel industry will be advantage
• Excellent computer skills and proficient in excel, word, outlook, and access.
• Able to travel as when it is required.
• Possess personal traits: friendly, mature, humble, honest, and meticulous; self-starter; able to perform under pressure in a challenging environment.
• Proficient in oral and written English, Thai.
• Ability to maintain high confidentiality, tactful and discretion when dealing with people.
• Familiar or have a good rapport with airport authority and government.
• Ability to make administrative/procedural decisions and judgments.
• Possess good interpersonal and communication skills to collaborate effectively with internal and external customers

Applicants who are interested in this position please help to submit your updated resume to [email protected] within Aug 3,2018
PD vietjet
Premium Economy Class
Premium Economy Class
 
จำนวนการตอบ: 113
เป็นสมาชิกเมื่อ: วันอังคาร ก.ค. 18, 2017 11:30 am
Reputation point: 0
PD vietjet โถ คุณยังไม่มีใครโหวตให้เลย

ย้อนกลับไปยัง รวมทุกเรื่องเกี่ยวกับงานกราวนด์ ตำแหน่งงานว่างและงานสังกัดสายการบินทุกชนิด (ยกเว้นตำแหน่งแอร์สจ๊วต)

ผู้ใช้งานขณะนี้

กำลังดูบอร์ดนี้: ไม่มีสมาชิกใหม่ และขาจร 23 คน

cron