Thai AirAsia รับสมัคร Customer Care Officer (DMK)

คำถาม คำตอบ ข้อแนะนำเกี่ยวกับงาน ground งานการท่าฯ, BFS, Freight Forwarders (DHL, UPS etc.)Customer Service, Cargo Handling, Catering นักศึกษาฝึกงานสายการบิน และงานสายการบินอื่นๆ

ภารโรง: myoldeditor

Thai AirAsia รับสมัคร Customer Care Officer (DMK)

โพสต์โดย AirAsia_Recruitment » วันจันทร์ ก.ย. 25, 2017 2:55 pm

Job Description

1. Resolve all customer feedback submit through e-form/assigned company channel
2. Response to all feedback assigned in a timely and effective manner
3. Managing individual performance and able to generate own performance report


Qualification


1. Minimum of a Bachelor Degree in any flied.
2. Experience in Customer Service would be advantage
3. Correspond the formal letter both Thai & English
4. Good Thai & English communication skill on speaking, listening and writing
5. Able to work under pressure & Initiative on negotiation



We offer an attractive remuneration package and career opportunity to the successful candidate.
Interested candidates are invited to apply in person at the airport or send us your application,
quoting the position applied together with full resume
stating qualifications, experiences, and expected salary, one recent photo,
photocopies of transcript, identification card, resident registration, certificates as well to

Email: [email protected]
Only short-listed candidates will be notified

**Application Period: Today - 6 October 2017**
AirAsia_Recruitment
เตาะแตะๆๆๆ เอ้าพยายามเข้าๆๆ
 
จำนวนการตอบ: 27
เป็นสมาชิกเมื่อ: วันศุกร์ ส.ค. 14, 2015 5:08 pm
Reputation point: 0
AirAsia_Recruitment โถ คุณยังไม่มีใครโหวตให้เลย

ย้อนกลับไปยัง รวมทุกเรื่องเกี่ยวกับงานกราวนด์ ตำแหน่งงานว่างและงานสังกัดสายการบินทุกชนิด (ยกเว้นตำแหน่งแอร์สจ๊วต)

ผู้ใช้งานขณะนี้

กำลังดูบอร์ดนี้: ไม่มีสมาชิกใหม่ และขาจร 18 คน